Ge mig sommar, NU!

Hellu =)

Idag är en halvbra dag, jag är en zombie som knallar runt på tomgång och tänker. Men jag fungerar!

Imorgon ska jag till polisen och på onsdag börjar jag jobba som vanligt igen, kommer att bli så jäkla skönt när vardagen rullar igång som vanligt med hektiska dagar, tidiga mornar och flummiga helger. Någonstans påvägen tillbaka till livet så tror jag att smärtan kommer att försvinna. Eller rättare sagt, jag VET!

Nu vill jag att sommarvärmen ska komma! Jag tar inte ut semester förrän i juli dock, men en vecka i juni får jag iallafall t vara på då jag, Carro och Jessica ska sticka till Borlänge på älskade och hatade Peace&love. Jag själv har aldrig varit där men jag har vänner som garanterar att det är klockrent där, så aa. Why not?

I Augusti blir det URF också, precis som förra året. Kommer att bli klockrent.

Förhoppningsvis flyttar jag framemot hösten också, förhoppningsvis har jag tagit mitt körkort och förhoppningsvis fungerar jobb paralellt med skola alldeles utmärkt.

Damn, jag blir vuxen nu. På riktigt.

Det skrämmer skiten ur mig, även om jag inte alltid vågar erkänna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0