Just Nu

Humör: Konstigt nog taggad
Utseende/Kläder: Som man gör när man bara lurkar runt hemma.
Dagens önskan: Att solen tittar fram kanske? Världens jävla oväder just nu.
Musik: Boyce Avenue
Fundering: Hur jag kunde påverka dig så mycket men ändå inte klicka med dig, underbara människa? Sommarminnen!
Understruket: Jag har konstigt nog saknat att plugga?
Händelser: Skrattar åt Danne som sover på soffan och har roliga saker för sig i sömnen. Tok-flaxar med tårna och ler som en jättebebis? Hallå? Hahaha.

Så, lite tidsfördriv skadar varken er eller mig =)

Hela natten har jag suttit till och från med näsan i Mdp1 pärmen. Intressant som fan och jag har redan lyckats tänka över massor med saker angående mig och jobbett. Det är intressant det här, kul med nya saker. Jag är dock jättenervös för att ringa upp Fredrik innan jag ska börja jobba igen, jag hoppas mina chanser inte är sumpade och kompenserar med att ha unyttjat tiden under sjukskrivningen med att ha förberett mig väl inför BSM.

Det löser sig.

Vill ni veta en rolig grej? Jag kom in på Torsås! Ska bli jättekul och jag ser fram emot det här! Jag vet att en väldigt tuff höst väntar mig och jag hoppas iderligen att jag kan fortsätta jobba minst 75% och plugga samtidigt, så att jag har råd att leva och inte behöver flytta hem igen. Jag mår så mycket bättre av att bara behöva fokusera på mig själv.

Jaja, ska göra något vettigt nu tänkte jag. Imorgon blir det Ice Age i 3D med mina favoriter. Tack för att ni faktiskt alltid står bakom mig, vet när jag mår kasst bara av att prata med mig och kan göra mig på bra humör igen. Jag älskar er två högt! Carro, hade jag inte haft dig efter våran resa och det fruktansvärda som hände så hade jag inte varit lika stark idag. Jessica, hade inte du brakat in i mitt liv förra sommaren med ditt vandrande härliga kaos och din underbara syn på saker och ting hade jag aldrig stått där jag står.

Tack för att ni andas. Tack för att ni orkade med mig i höstas då jag svek hela världen. Tack för allt.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0