" Det känns så dumt, så jävla dumt att kasta bort dig. "


Säg aldrig saker till någon som du inte skulle våga stå för när du är nykter.

Det är även väldigt dumt att prata med någon om viktiga saker på fyllan, saker som inte kan yttras utan alkoholens påverkan. Det är så jävla sjukt att det ska behöva vara så, och du ser ju hur det här slutade.

Jag hatar att folk ska bry sig om vad omvärlden tycker, Jessica tutade i mitt huvud att jag inte borde bry mig, att jag bara borde flyta med på en badring längs floden istället för att simma mot strömmen. Jag litade på henne och upplevde något underbart, men nu sitter jag här istället med en dånande huvudvärk, en extrem ångest och den stora frågan: "Vad hände igår?"

Allt jag minns är att du precis som jag var begravd i ångest, jag har aldrig sett dig så förut. Aldrig. Det skrämde mig...

Jag minns även när jag gick och la mig hemma, jag minns att jag tänkte: Glöm inte bort något av det som blivit sagt ikväll.

Yeah right, bra jobbat PG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0