Back on track?

Satt nyss och klickade runt och snubblade över en annonssida med flertalet utlandsjobb och kände hur det ryckte i fingrarna, jag vill nu nu nu!

Men, måste börja i rätt ände och börja träna igen. Utan kondition kan man inte tro att man kan orka rida ordentligt, och är man inte tränad själv kan man VERKLIGEN inte förvänta sig något vettigt. När jag slutade rida efter nonstop i många år så insåg jag hur mycket ridningen hade gett mig när jag kände hur kondition och muskler började försvinna. Trist, men vafan det är bara att rycka tag i det och gå till gymmet! Haha, lätt att säga svårt att göra. Iallafall för mig, men ska försöka hitta motivationen. Gymma, plugga och jobb är det som kommer fylla min höst känns det som, men det kommer bara att bli roligt. Jag får se hur min plan blir med heltidsjobb och plugg, vet inte riktigt just nu hur jag ska lägga upp det men det ska nog bli bra tillslut.

Det tråkiga är att jag är rädd för att jag ska ha glömt bort massor av ridningen, visserligen så vet jag att allt sitter i ryggmärgen och går per automatik, men rädslan är där ändå.

Det kryper i mina ben, jag vill upp på hästryggen igen!



Jag och Jeanettes häst Dan Deé


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du ska upp igen också, så är det bara. Om jag så ska släpa dig till gymmet tills du vågar börja rida for real igen.

Ljuset i dina ögon när du pratar om hästar, hoppningen eller om ridsport i allmänhet går inte att ta miste på. Du är gjord för hästryggen, så är det bara! =)

Så när du sitter däruppe så kommer jag hålla mig kvar härnere, jag gillar att titta upp på folk ;) och bara vara glad! <3

2009-06-09 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0