Blame yourself!!!

Skitdag idag... Suck! Inget mer jag vill skriva ner om det här. Gick ut över jobbet också, starkt gjort Emilia! Jävla skit... Nu får jag fanimej rycka upp mig och kompensera det här resten av veckan.

Tack Jessica för att du var som du alltid är och gjorde min dag lite mer värd igen. Fuck alla ni som inte kan få dela denna underbara vän med mig, hon är unik! =)

Och du, jag är fan inte dum. Det är lättare att bara fråga rakt ut om man undrar något, gå inte och smussla genom att tjuvkika på saker för att hitta information, det är då missförstånden trollas fram.


Enligt Facebook har barnprogrammet Vilse i pannkakan påverkat mitt liv:




" Ja du har aldrig helt hittat rätt i livet. Du söker och söker men hittar aldrig hem. Bakom varje hörn lurar storpotäten som leder till att du inte litar på någon. "

Haha, ska jag skratta eller gråta?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Glob, mitt mission in life kommer alltid vara att försöka få dig att le igen, få dig att stå igen. =) <3

2009-06-04 @ 10:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0