!#"%¤"#%!

Alkohol resulterade i ett gips, jag kan lova att det kommer ta evigheter innan jag ens vågar se åt alkohol igen...

Min chef är så arg och besviken att jag blir mörkrädd, hur kunde jag vara så jävla dum? Jag hade världens chanser som jag med största sannolikhet har sumpat nu. Men jag vet inte, jag har ingen aning... Jag är dock inte förvånad för fem öre om det slutar så.

Gaah vad jobbigt det här är, fan vad DUM jag är. Så jävla korkad.

Jag tror att det är dumt att ens försöka ta in dig i mitt liv igen och få tillbaka dig efter det här, jag trodde jag skulle våga försöka igen, men när det här gjorde mig så jävla arg och rädd... Jag kommer aldrig kunna leva brevid någon och veta att det här gnager i huvudet. Vet inte ens vad jag ska säga till dig.

Jag går och gräver ner mig och mitt korkade jag i sängen igen nu. Jävla,jävla,jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0