Helknas

Someday you'll be back
(Oh yes you will)
Wanting more of what we had

Aint gona give u none


Over and out för den här gången, steg ett mot ett lättare liv börjar, ett svårt samtal att ta väntar.

Det som gjort mig beslutsam om att rycka upp sig var en människas ord till mig häromdagen;

- Emilia, är det här ett mönster? Det är dags att rycka upp sig nu. På riktigt.

Hatar att erkänna hur rätt du har, du dom inte borde veta ett knyst.
Borde varit min egna pappa som sa det. Men nu är det inte han.
 Nu är det någon helt annan, någon jag knappt känner men
som ändå läser mig så väl och blir så jävla besviken, jag förstår ingenting.

Det känns knas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0