Första.

Amen tja! =)

Ny blogg är fixad och klar då jag drar ner på det privata och bara rensar tankarna någon gång ibland här. Det är planen. Men, planer slutar aldrig som dom är planerade. Nu menar jag inte att jag ska fucka ur och skriva min livshistoria, det kommer kanske bli lite... Kaos bara...

Massa blandat shit, främst för min egen skull.

Jag kanske borde berätta lite om mig själv om någon jöns inte känner mig men ändå beslutar sig för att läsa...

Jag är en sjuttonårig idiot som bor i en förort till Stockholm och vantrivs. Vännerna är underbara men jag börjar längta efter livet på riktigt och vill ta mitt pick och pack för att röja runt i världen. Jag går inte i skolan för tillfället då jag efter två år av felval och personliga problem inte kunnat gå i skolan som vanliga människor, istället hittade jag den bästa lösningen ever och ska läsa av gymnasiet på distans med start höstan 09. Klockrent! Så jag sysselsätter mig med en heltidsanställning på det ökända McDonalds och trivs faktiskt alldeles utmärkt. Bra va? Jag menar, en stadig inkomst och en bra grund i cv:t är ju inte fel? Jag är inte den som är den som är kinkig och kräsen, man kan faktiskt inte förvänta sig ett välbetalt värstingjobb när man kaosar runt och är omyndig... Hur som helst så utnyttjar jag situationen på bästa sätt och ska snart börja utbildas till skiftledare - SOFT! Nya utmaningar is the shit. Kommer faktiskt bli grymt... I guess.

Min passion i livet är hästar och ridsport, när jag var 3 år gammal fick jag min första shetlandsponny åren gick med ponnyer och hästar men när jag var 15 år gammal tackade jag för mig då min dåvarande foderhäst skulle tillbaka till sin ägare. Jag gick i tusen bitar då det jag ägnat 25% av varje dygn åt i 12 års tid försvann, det var en trygghet som slets bort under fötterna helt enkelt och fick mig att börja falla. Så jag föll, ordentligt.



Incidenter till och från under åren som gått har gjort mig stark, jag har hittat mig själv någonstans på vägen och vet vad jag är värd, vem jag kan lita på och vad jag vill med mitt liv. Om jag vaknar en morgon och känner att jag mår skit brukar jag tänka på det jag klarat av och lyckats ta mig förbi för att kunna stå där jag står idag... Då blir det alltid lite lättare att andas. Hellre är jag stolt över mig själv och medveten om mina svagheter och brister än förnekar och gasar på ändå.

Anyway, jag är en ganska speedad och utåtriktad person som står för mina åsikter och vet vad jag vill och hoppas du får någon jäkla nytta av att läsa här.

Ciao fuckers.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Great!

2009-03-27 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0