Jag vill bli myndig.

Hmm... Även fast man inte får så tänker man på ett vis som man inte borde, ett vis som bara förstör ändå. Jag kan inte hjälpa det, men det har legat i mitt bakhuvud dom senaste dagarna och grott. Så konstigt, "Helt jävla sjukt... Helt jävla sjukt..." Men ändå inte, någonstans är det inte alls sjukt. Eller det kanske är det? Jo. Men nä. Eller kanske inte... Då - Nej. Ja eller nej. Nej eller ja. *Poff* Trying to forgetSkjut mig i huvudet, jatack?

Haha! Skriva i gåtor... Det är inget för mig känns det som, men jag måste bli av med lite tankar och nu känns det bättre konstigt nog. Det är egentligen ganska galet att det lättar på trycket även fast jag inte sagt ett ord. Använder mitt sunda förnuft för att greppa helt enkelt.

Jobbat idag, det var galet lugnt så jag sysselsatte mig med diverse idiotier istället... Tjafsade på Fredde en del, försöker se var gränsen går innan han lackar... Verkar inte finnas någon gräns... Återstår att se! Vi sålde nästan ingenting under dagen, mycket tråkigt då, finns ju som sagt inte så mycket att göra... Försökte utmana Karina att få röja runt i lobbyn, men nä... Tydligen inte.

Packat och donat dom senaste dagarna däremot, det är helt galet vad mycket grejor jag har utspritt överallt nu! Men jag försöker få ordning på kaoset och bara ta med "det viktigaste". Surar till lite också över att tjänster tydligen inte ger gentjänster och jag måste jobba imorgon till klockan 19:00, planet går 08:00 på onsdag och jag ska vara på Arlanda vid typ.. 06:00 kanske? SUCK! Gah. Vad sur jag blir... Tack! Hade verkligen behövt morgondagen till att fixa saker... Men ni känner ju mig, det löser sig ;)

Nu ska jag röka, ringa idioterna Viktor och Kristian och styra upp något vettigt efter jobbet imorgon, sen lägga mig på sängen och tänka på massa shit. Vettigt va?

Pusshejs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0