Hangover

Fan! Jag är sur och bakis idag, usch.

Hade världens mysigaste kväll igår hemma hos Emma med henne, Sara, Carro och Jessica. Båda sistnämnda var ju jättesjuka, så ddem satt mest och hostade och rosslade ikapp.. Menmen! Vi var riktigt brudiga och drack vin, snackade massor, sjöng singstar och kedjerökte. Soft! Tillslut blev jag lite för full och kände att nej, jag var tvungen att ta mig hemåt. Så jag fick skjuss till stationen av Carro och hennes mamma, vinglade iväg mot tåget och satte mig ner på en bänk på perrongen för att samla krafter... Kikade lite på min vinflaska i väskan och - hoppsan... Det var inte mycket kvar i den tyvärr och i combo med några stycken corona.., Inte konstigt att lilla Emilia som inte dricker ofta alls blev på lyset.

När jag tillslut kommer hem och lyckas pricka låset med nyckeln och förväntade mig att kunna gå och lägga mig direkt så sitter Oscar, Danne, Viktor och Kristian med massa öl och har det bra. Äh vafan, där rök min sömn... Suck!

Minns att jag försökte konfrontera en viss person om diverse skitsnack också, men det blev den vanliga: Men jag har inte sagt något! Jag ska luska lite i båda parterna och se vem som talar sanning. Hoppas jag kan lita på rätt person, annars kommer jag fanimej bli riktigt besviken. Jag kommer inte ens bli arg, bara riktigt besviken. Oärlighet = SMUTS.

Nu ska jag hursomhelst njuta av att vara ensam heeela dagen och knalla iväg och köpa bakisprodukter. Borde knalla ner och se om tvättstugan är ledig också, men det är ju ett sånt jääävla projekt...

Usch, alkohol är inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0