Hjärtat talar.

Du anar inte hur mycket jag också önskar att jag var precis som du ville att jag skulle bli. Du har nog ingen aning.

Men jag kan inte stå upp med allt du vill till halsen, det är då jag simmar på botten. Men någonstans hoppas jag att du är stolt över mig, snälla var det? Snälla? Jag hatar pengar, pengar förstör människor. Pengar förstör världens vackraste människor utan att de själva vet om det...





Jag minns när jag var några år gammal och hur lyckan spred sig varje gång dörren öppnades en sen kväll och någon ropade "Hallå!". Jävlar, jag släppte alla mina leksaker jag hade i händerna och sprang i full rulle skrattandes för att vara först med att hoppa upp i din famn, samma lycka varje jävla gång. Minns du? Jag minns. Jag minns det så jävla hårt...

Damn, jag vill vara pytteliten igen. Jag vill vara så liten att man inte tänker på något annat än nuet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0