Morgonkaos

Hej världen!

Jag vaknade tidigt imorse av mig själv, badabim frid och fröjd - trodde jag. Plötsligt fick någonting mig att tro att jag skulle varit på jobbet för flera timmar sen och paniken var ett faktum, impulsen tog över och jag fick väl antagligen för mig att jag hade övernaturliga krafter så jag kastade mig som den nyvakna dunderklumpen jag är med ett kvävt skrik upp ur soffan, svingade mig/hoppade över glasbordet och landade i en hög någonstans i närheten av min mobil som låg på laddning. Jag vispade runt bland sladdarna och morrade att den där jävla fittluren skulle skjutas som inte väckte mig då jag tillslut fick fram det lilla monstret, satte mig med benen i kors, håret i sovkaos, linnet halv bakofram och insåg att...

Juste.

Jag är ju tamejfan ledig idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0