Och nu har jag gjort hela Valsta döva!

Usch vad tråkigt det är att inte min braiga laptop vill samarbeta med mig. KRISTIAN! HJÄLP MIIIIG! Du lovar och lovar att fixa den men sen är både du och jag så jävla värdelösa på att hitta tid. I helgen har du inget val, den där datorn måste bli hel och det är nu! Jag funderar på att ta med mig dator från pappa idag, ska förbi där om ett par timmar innan vi ska övningsköra förbi nytorp och sen upp till crossbanan där jag sla jobba lite ikväll. Kan nog bli en plan.

Aja, Mitt lilla äventyr jag beskrev i förra inlägget som gjorde att jag sträckte min rygg avslutades då jag hörde hur Danne vaknade inne på sitt rum. Jag ville absolut INTE bli retad eller skrattad åt så jag krälade tillbaka mot soffan och låtsades som ingenting, Zombien kom knallandes, tattade en cigg och fixade och donade runt innan han tillslut drog mot jobbet. Jag rullade över på rygg, sträckte ut mig över hela soffan och klickade igång Winnerbäck. Legat på rygg i en timme nu och läst bloggar, skriksjungit med i låtar och ätit polly. Nyttigt och bra, jävligt näringsrikt om jag får säga det själv. Mer polly åt folket!


http://nettantrollet.files.wordpress.com/2008/07/cloetta-polly_bla-pollypajbild.jpg

Kommentarer
Postat av: Angelica

Miss you fimpen

2009-05-06 @ 21:37:29
URL: http://schpanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0