So hold me when I'm here.

Jag längtar bort. Det är svårt att beskriva men jag längtar efter något helt nytt och jag vet inte ens själv vad det är. Tänk er själva; Att bara kunna klippa av alla band som finns i sitt nuvarande liv och göra en nystart någon helt annanstans? Fattar ni hur skönt det skulle vara?

Men ändå tungt att släppa taget om nära och kära, men skulle jag få chansen att imorgon kunna bo och leva någon helt annanstans skulle jag ta den. Livet är på tok för kort för att tveka.

=) Nu ska jag hosta upp till centrum och budget handla mat för en vecka på 150 kronor... Herrejösses hur ska det gå till?.

---

Jag undrar ibland vad jag hade kunnat göra annorlunda, sen inser jag att det kanske var menat att det skulle bli som det blev. Jag är den jag är och hade inte orken och energin för någon annan än mig själv, jag är ledsen men det är det enda svaret jag kan ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0