Utkast: Fyfan vilken ...

Fyfan vilken hemsk morgon.

Jag vaknade flera gånger av diverse mobilalarm då folk skulle till jobbet, surar, vrider och vänder mig. Vaknar tillslut nu, alldeles försent och märker att ALLA mina cigg är slut. Börjar tänka tillbaka på gårdagen och inser att någon satt och rökte av mig HELA kvällen, trots att jag faktiskt upptäckte att hon minsann hade ett istortsett helt paket corner kvar, ich ändå fortsatte hon. Det gjorde mig fullkomligt rasande, för inte fan har jag så mycket mer pengar än henne att leva på och jag vet att det är argumenten.

Det här gör mig verkligen galen. Fullkomligt cpknäpp. Visst, jag är världens generösaste människa och jag sa säkert, Ta för dig! MEN inte fan fattade jag att du hade egna och blablabla men när det gäller mina äckliga fittiga ciggaretter då är det FAN inte okej att någon tar för sig hit och dit av de få sista jag har. GAH! Jag blir galeeen!

ETt äckligt och smutsigt beroende som gör mig helt knäpp, fyfaaaaaan.

Och lägenheten ser ut som bajs - igen. Tack för visad hänsyn, nu ger jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0