Bombibambam!

Sådärja! Nu börjar jag få lite ordning på designen känns det som. Bra va?

Jag är fortfarande sjuk, mycket tråkigt men jag kämpar på och vill bli frisk snart... Håller på och tvättar för fullt, så jag ska älga ner i tvättstugan igen, sen tänkte jag faktiskt gå hem till mamma och dom ett tag, kolla läget... Hämta lite kläder. Hm...

Hörs sen! Ciao!


Det handlar om att våga förstå, inse och ta åt sig av att tiden förändrar livet och alla dess situationer kring vänner, familj och relationer. Tro mig när jag säger att jag har märkt det, jag har upptäckt att i tuffa perioder måste man våga prioritera sig själv och se hur starka band sakta men säkert slits ut, det gör fruktansvärt ont men det är omöjligt att finnas där alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0