Städtanten goes crazy

Tjoho!

Nyvaken och mår ännu sämre. Usch. Ser dessutom hur djävulskt stökigt det är här hemma. Chrille som lovade att städa. GAH! JAG BLIR GALEN! Jävla skit att det ska se ut som om ett tredje världskrig brytit ut så fort det har varit folk här. Och jag har märkt att om inte jag städar så städas det inte alls. Hur ska jag få de två neanderthalarna att förstå?

Det är ungefär som att lära en apa en ny konst, man måste ta allt saaakta och pedagogiskt för att inte skrämma iväg den och ge den men för livet. Jag ska börja med att smyga ner en mopp i Dannes säng när han sover och lägga en trasa i Chrilles hand. Kanske, kanske droppa lite diskmedel här och där i sängen så att dom vänjer sig vid doften, sen avvakta. Samma procedur i ett par veckor, sen sakta börja forsla in smuts på deras rum. Tillslut kanske polletten faller ner?

Hahaha... Ni förstår att jag inte menar att håna er eller vara elak, jag bara driver med er pojkar. Ni är bäst! Ta inte illa upp ;)

Ikväll ska jag masa mig iväg till Christer och Znappe iförd fleecetröja, mjukisbyxor, hostmedicin och mössa och krypa ner i en soffa. Det ska tittas på eurovision finalen och drickas öl. Inte för min del förstås, jag är helt trasig. Men social kan man ju vara för det . Ska nog smitta er lite också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0